Prețul:
440 Lei
Trainer: Anastasia BLAJIN - AXA Management Consulting
Trainer: Anastasia BLAJIN - AXA Management Consulting
Cursurile sunt disponibile de
oriunde unde aveți Internet
oriunde unde aveți Internet
Economisiți cu 70% din costul
cursului prin learning.md
cursului prin learning.md
Economisiți zilnic
1 oră pentru deplasări
1 oră pentru deplasări
Adresați întrebări
și primiți răspunsuri
și primiți răspunsuri
Calitate HD video
și a sunetului
și a sunetului
Puteți repeta cursul de cîte
ori vă doriți în orice timp
ori vă doriți în orice timp
Structura cursului
- Importanța deservirii excelente a clienților 7:18
- Comunicarea eficientă cu clienții 8:36
- Test intermediar 10:00
- Ascultarea activă în deservirea clienţilor 10:15
- Gestionarea plângerilor clienților: Beneficiile obţinute în urma plângerilor clienţilor 7:09
- Dezamorsarea clienţilor conflictuali - tehnica SEDUS 8:11
- Identificarea și eliminarea cauzelor comune a plângerilor din partea clienţilor 8:08
- Planul Individual de dezvoltare a abilităţilor de deservire excelentă a clienților 11:49
- Test final 10:00
Deservirea excelentă a clienţilor
Deservirea excelentă a clienţilor
Acest curs dezvoltă capacitatea de a pune în aplicare procedeele specifice pentru o deservire calitativă şi profesionistă. Sunt prezentate tehnici de comunicare eficientă, modalităţi de a răspunde la plîngerile clienţilor, precum şi abordări eficiente ale comportamentului conflictual.
După finisarea cursului și a testului final primiți certificatul prin poștă
Prețul pentru persoane juridice este negociabil. Pentru detalii, vă rugăm să contacțați reprezentanții AXA Management Consulting la 022 58 88 54 sau la office@axa.md.
Termeni și condiții
Serviciile sunt oferite de Webconsulting.md - Internet Consulting srl., cu sediul în R. Moldova
Vezi mai mult